کوچه های آبی احساس

ادبی - هنری

کوچه های آبی احساس

ادبی - هنری

به نام خالق هنر و زیبایی


شبی از پشت یک تاریکی نمناک و بارانی
تو را با لهجه ی گل های نیلوفر صدا کردم
پس از یک جست و جوی نقره ای
در کوچه های آبی احساس
تو را از بین گلهایی که در تنهاییم روئید
با حسرت جدا کردم

آخرین مطالب
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

ادبیات

 

ادبیات چیز عمیقی است !

 

ادبیات دل آدم ها را قوی می کند

 

و به آنها خیلی چیزها یاد می دهد.

 

 

از کتاب بیچارگان

 

اثر فئودور داستایوفسکی

  • ۹۸/۱۱/۱۱
  • رضوان - ح

پاراگراف

نظرات (۷)

درود زیبابینی گلم

 

سپااااس ازحضورتون

 

شادباشیدوخوب

درود عااالی بودگلم

 

سبزباشی

مرا یاد است سطری بی بدیل از شعر خاقانی:
"که سلطانی است درویشی و درویشی است سلطانی

پاسخ:
ممنون بانو
  • سپیده طالبی
  • درودها رضوان بانوی نازنین

    انتخابی بسیار عالی بود مهربان

    در پناه خداوند باشید

    پاسخ:
    سپاس بانو 
    از لطف شما متشکرم 
    پاینده باشید 
  • نیکان نیک منش
  • سلام

    نمی دانم آیا کتابِ " وظیفه ادبیات" را که حاوی مجموعه مقالاتی از والاترین ادیبان جهان است خوانده اید یا نه؟؟

     

    اگر نخوانده اید،حتما تهیه و از نظر بگذرانید.

    + این کتاب به سال 1356 در ایران ترجمه و منتشر شده است ولی چاپ سومش به سال 1389 وتوسط انتشارات نیلوفر نشر یافته و به قلم زیبای استاد ابوالحسن نجفی نیز ترجمه شده است.یقین دارم از خواندنش بی نهایت لذت خواهید برد.

    پاسخ:
    سلام
    خیر،مطالعه نکردم 
    ممنونم 
  • رمان جدید سارا
  • سلام   من یکی از  دخترای  این مرز و بوم هستم  ‌    شیفته ی رمان خواندن  بودم  که  متوجه ی  یه حس  عجیب  و   جدید در وجودم شدم که با خوندن اثر  داستان های بلند   یک نویسنده  خاص  در من  به وجود   می اومد    انگار  حرف های  دلم  رو  از دهان یه ناشناس   میشنیدم    بهم   لذت  میداد    ،      الان  اون  نویسنده   مثل  میم مودب پور   در ماهای  اواخر پاییز  ۱۳۹۸  ممنوع قلم  شده     و من   افسرده ام        شین براری  اسم   روی جلد نویسنده ی مورد علاقمه   یعنی شهروز براری صیقلانی     

  • رمان جدید سارا
  • عالی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی