کوچه های آبی احساس

ادبی - هنری

کوچه های آبی احساس

ادبی - هنری

به نام خالق هنر و زیبایی


شبی از پشت یک تاریکی نمناک و بارانی
تو را با لهجه ی گل های نیلوفر صدا کردم
پس از یک جست و جوی نقره ای
در کوچه های آبی احساس
تو را از بین گلهایی که در تنهاییم روئید
با حسرت جدا کردم

آخرین مطالب
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

 

این روزها چه تلخ می گذرد.حادثه پشت حادثه.زمستان امسال عجب سوزی دارد.دی ماه نفس های آخر را به سختی می کشد.

 

جان باختن تعدادی از هموطنانمان در حادثه ی سقوط هواپیمای مسافربری را خدمت بازماندگان تسلیت عرض میکنم

و برای درگذشتگان طلب آمرزش دارم.

امیدوارم روزی برسد که مردم ایران در آرامش باشند

و دیگر شاهد اتفاقات دردناک نباشیم.

 

رضوان - ح 

  • ۹۸/۱۰/۲۲
  • رضوان - ح

دلنوشته هایم

نظرات (۲)

  • سپیده طالبی
  • سلام بانو جان

    سپاس از همدردی تان

    و چه درد بزرگی است و خواهد بود

    چند شبی بود که در شوکی بزرگ بودم

    عجیب که تعداد بسیاری از فرزندان دوستان ما بدون هیچ وابستگی بین شان ولی آشنا با ما در این پرواز بودند و چقدر ساده در چشم بر هم زدنی به دیار باقی شتافتند...!

    آخر چگونه میشود تحمل کند پدر و مادری در یک آن هر دو فرزند خود را از دست بدهد یا کسی همسر و فرزند یا فرزندان خود را به یکباره از دست بدهدچگونه؟!...

     

    روحشان شاد باد

    باز هم سپاس نازنین

    پاسخ:
    سلام بانوی گرامی

    عرض تسلیت

    خواهش میکنم

    خداوند صبر جمیل به خانواده هاشون عطا کنه

    امروز توی یکی از سایت ها مصاحبه ای خوندم در مورد خلبان اوکراینی هواپیما

    همسرش گفته بود دو دختر 6 و 11 ساله دارن

    می گفت فرزندانمون نمی دونن چرا این اتفاق افتاده

    و منتظر هستن که پدرشون برگرده

    خیلی دردناکه 
  • سپیده طالبی
  • درود و عرض تسلیتی متقابل مهربان

    بله بسیار سخت و جانفرساست

    خداوند کمک کند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی