کوچه های آبی احساس

ادبی - هنری

کوچه های آبی احساس

ادبی - هنری

به نام خالق هنر و زیبایی


شبی از پشت یک تاریکی نمناک و بارانی
تو را با لهجه ی گل های نیلوفر صدا کردم
پس از یک جست و جوی نقره ای
در کوچه های آبی احساس
تو را از بین گلهایی که در تنهاییم روئید
با حسرت جدا کردم

آخرین مطالب
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

قهوه ات را بنوش

 

قهوه ات را بنوش

 

و باور کن 

 

من به فنجان تو نمی گنجم 

 

دیده ام در جهان نما چشمی 

 

که به تکرار می کشد فالم 

 

 

محمد علی بهمنی 

  • ۹۸/۱۱/۱۶
  • رضوان - ح

عشق

نظرات (۵)

  • آموزش فروشندگی طلا و جواهر
  • سلام بسیار زیبا بود

  • نیکان نیک منش
  • به به ،استاد محمد علی بهمنی ؛ غزلسرایی که به سبک و سیاق زنده یاد نیما شعر می گوید.او خود در این خصوص چنین سروده:

    جسمم غزل است امّا روحم همه نیمایی است

    در آینه تلفیق این چهره تماشایی است

    جالب است که بدانیم ،نخستین شعر بهمنی در سال ۱۳۳۰، یعنی زمانی که او تنها ۹ سال داشت، به چاپ رسید.

    _ سپاس از حسن انتخاب شما.

    پاسخ:
    خواهش میکنم
    بسیار زیباست
    از نظرتون ممنونم 
  • سپیده طالبی
  • سلام رضوان بانوی عزیزم

    سروده زیبایی است سپاس

     

    راستی پیغام خصوصی که برایم گذاشتید نمیدانم چرا نمیتوانم به آن پاسخ دهم خیلی عجیب بود ترجیحم پاسخ خصوصی بود. شاید اگر زیر پستهایم پیغام خصوصی بگذارید بتوانم پاسخ دهم احتمالا گزینه ای را فعال کرده ام که ایجاد مشکل کرده است

     

    شرمنده شدم نازنین بانو

    پاسخ:
    سلام مهربانو
    خواهش میکنم 
    شما لطف کنید
    در بخش تماس با من
    برام پیغام خصوصی بگذارید 

    درود لطف داری گلم

     

    سپااااس ازحضور سبزت

     

    شادباشی وخوب

    پاسخ:
    خواهش میکنم دنیا بانوی عزیز
    ممنون
    سلامت باشی 

    عالییی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی